Tuesday 19 June 2012

Not what it looks like


To work as a photographer means that you have to circle every object for a long time to find the best angle. Sometimes the result is suprising. I passed by this building several times, and I always thought of it as a big old one. It was shocking to realise that it's not what it looks like. It's just a facede, because behind the old windows there is literally nothing! 

--------------------

Az elmúlt két évben minden héten elmentem emellett a pub mellett. Pont előtte tesz le a busz, ha bemegyek a belvárosba. Mindig azt gondoltam, hogy egy szép, régi ház. Ám most, amikor le akartam fotózni, gondoltam kicsit körbejárom, hogy megtaláljam a legszebb részét és döbbenten vettem észre, hogy a "király meztelen" és hogy a ház mögött valójában nincs is semmi!

0 comments:

Post a Comment